Kropsanalysevægt. Beurer BF410S SignatureLine. Badevægt. Ekstra stor vejeplade. Sort (200 kg.x100 gr.)

Lagerstatus: På lager

598,00 kr

Produktbeskrivelse

Kropsanalysevægt. Beurer BF410S SignatureLine. Badevægt. Ekstra stor vejeplade. Sort (200 kg.x100 gr.)

Går du op i din krops sundhed, dit velvære og kroppens udvikling, er Beurers kropsanalysevægt BF 410 for dig!

Beurer har fremstillet denne vægt i Signature Line-serien, hvor der er kælet for detaljen. Vægten har et helt unikt særpræg og er udført i et smart design og vil pynte på ethvert moderne badeværelse. Den er alsidig med en ekstra høj kapacitet på 200 kg.

Den stilrene vægt er ideel til at give dig et indblik i din krops sammensætning og til at foretage en grundig analyse af kroppen.

Vægten foretager analyse ved hjælp af elektroder på vejepladen. Målingerne og beregningerne foregår med BIA (bioelectrical impedance analysis) dvs. den sender en impuls gennem kroppen.

Vejepladen er i 8 mm tykt hvidt sikkerhedsglas og er ekstrabred (35 x 30 cm.).

Det store tydelige bagbelyste display gør det nemt at aflæse målingerne.

Funktioner:

. Måler kropsvægt og BMI
. Beregner kropsfedt i procent
. Beregner vandmasse
. Beregner muskelmasse i procent
. Beregner knoglemasse
. Beregner basal metabolisk rate - BMR (Hvor mange kalorier bruger kroppen i hviletilstand)
. Beregner aktiv metabolisk rate -AMR (Hvor mange kalorier bruger kroppen ved aktivitet)
. Målenøjagtighed og interval ved måling af kropsfedt, vandmasse og muskelmasse: 0,1%
. Målenøjagtighed og interval ved måling af kropsvægt og knoglemasse: 100 gr.

Specifikationer:

. Kapacitet: 200 kg.
. Vejeenheder: kg, lb, st
. Elektroder i børstet rustfrit stål
. Automatisk slukfunktion
. Indikator ved overbelastning
. Indikator for batteriniveau
. Strømforsyning: 3 x 1,5 AAA batterier
. Hukommelse til 10 brugere
. Dim.: 35 x 30 x 2,8 cm.
. Egenvægt: 2,5 kg.
. Garanti: 5 år

Vægten kan indstilles til personens aktivitetsniveau:
1. Intet niveau
2. Lavt niveau. Gåture, gymnastik
3. Medium niveau. 30 min. 2-4 gange om ugen
4. Højt niveau. 30 min 4-6 gange om ugen
5. Meget højt niveau. Hård fysisk træning mindst 1 t. om dagen